L’Oficina de Turisme del Campello ja no exhibeix la placa commemorativa de la seua inauguració on apareix el nom de la exconsellera de Turisme Milagrosa Martínez, condemnada a 9 anys de presó pel cas Fitur.

La placa va ser retirada per dos tècnics municipals davant la presència dels grups de l’oposició Partit Popular, Ciutadans i Esquerra Unida i membres de l’equip de govern exceptuant els representants del Partit del Campello.

L’alcalde Benjamí Soler va explicar que aquest gest ve a materialitzar una resolució del Consell Aprovat per les Corts Valencianes en pro de la transparència i el bon govern. “Amb la retirada d’aquesta placa volem continuar amb la lluita contra la corrupció. Entre tots tenim l’obligació de retornar el valor que mereixen les nostres institucions”. Així mateix Soler va recordar que en 2017 l’Ajuntament del municipi va presentar una Moció que va ser aprovada per tota la corporació en favor de la transparència i el bon govern

A la segona

L’any 2017 es va realitzar un intent frustrat de retirar la placa de la exconsellera. Mitja hora abans de la celebració de l’acte, estant convocats els mitjans de comunicació i grups polítics es cancel·la la retirada de la placa per “problemes d’agenda”. Més tard es va aclarir que el motiu de la cancel·lació de la retirada va ser un informe d’última hora que advertia que Martínez encara no estava condemnada en ferma, ja que la sentència en primera instància del TSJ va ser recorreguda.

La moció, aprovada per tots el grups, indicava que per a la retirada de plaques de polítics condemnats les sentències havies de ser fermes.

Via -> http://costacomunicaciones.es/la-illeta-de-el-campello/actualidad/retiran-el-nombre-de-exconsellera-milagrosa-martínez-de-la-o/