1.- Trànsfuga no és un terme legal ni jurídic, és un terme polític i per lo tant, de lliure interpretació. Així i tot, el Sr. Secretari en cap lloc del seu informe, ni tampoc personalment, considera al Sr. Alavés com a tal.

Nosaltres, l’equip de govern no compartim la totalitat de la interpretació que fa el sr. Secretari, nosaltres entenem que és formalment impossible que una persona siga expulsada d’un partit on ni milita ni ha militat mai.

El Sr. Alavés es membre fundador i milita actualment al partit El Campello Demòcrates, es va presentar a les eleccions municipals de maig de 2015 sota eixes segles junt a les de Verdes Ecopacifistas, i així venia reflexat a les paperetes electorals.

Un frau total a la població del Campello i als votants de la llista encapçalada pel sr. Alavés, seria si ara, després de quasi dos anys, ens assabentàrem que el Campello Demòcrates és un partit fantasma i que sols es va utilitzar com a marca afegida a Verdes Ecopacifistas per poder millorar els resultats històricament irrellevants que esta formació ha tret al Campello.

Cavallers entenc perfectament, que tots vostès tenen la suficient capacitat cognitiva per poder entendre tot el que us acabe d’explicar. I si així és compartireu la reflexió de l’equip de govern en no considerar de cap de les maneres trànsfuga al nostre company David Alavés.

2.- Companys d’EU, imagineu per un moment que per exemple a Mutxamel on EU es presentà a les eleccions junt a altres formacions d’esquerres, on està entre d’altres Esquerra Republicana del País Valencià, i on els resultats donaren representativitat a la cap de llista i companya vostra d’EU, imagineu que ara a ERPV munta una assemblea local i decideix expulsar a la portaveu d’EU del seu partit. La consideraríeu trànsfuga? Evidentment NO, doncs és exactament el que ha ocorregut amb el cas del Sr. Alavés.

3.- Sr. Portaveu de C’s, supose que vostè té la suficient capacitat cognitiva com per entendre tot el que he explicat fins ara.

Però per altra banda, vull que faça un exercici de memòria, vull que recorde amb mi l’episodi desagradable viscut amb la que va ser la seua número dos i on me va responsabilitzar a mi personalment dels possibles problemes que podrien sorgir a la seua dona embarassada en aquella època, i gràcies per ser que tot va eixir bé. Pensa vostè que el nostre company, el sr. David Alavés no té família? Pensa que totes estes falses acusacions no l’afecten personalment? Si és així, que espere que no, és vostè un desaprensiu. I si no, no entenc com l’altre dia va entrar al despatx del sr. Alavés com un autèntic home de la màfia, advertint-li que hui vingués preparat per suportar totes les acusacions banals possibles. Afirmant que açò és política, doncs si este és concepte que té vostè de la política, mire vostè la definició a la “Wikipedia”, que resulta ser la font de consulta d’informació verídica de l’oposició, i veurà que està molt equivocat, açò no és Política.

Així que ara té l’oportunitat de disculpar-se, i que jo me desdiga de les meues paraules.

4.- Mireu, deixeu-ho estar, no patiu, no pergueu temps ni esforços intentant erosionar a aquest equip de govern, que cada dia és més “fort i compacte”, com diria un company de carrera, i això és possible gracies a que els fonaments es la confiança que ens donàrem des del principi. Eixa confiança mai s’ha vist ni es veurà afectada, ni debilitada, ens va donar el govern i també ens nodreix de força. Formem un equip humà totalment transversal i que mai podreu enderrocar.

Així és que teniu tres opcions:

• 1a plantegeu un govern alternatiu al nostre, teniu els números necessaris per a que ixca endavant.
  • 2a Continueu així, com fins ara, plantegeu el primer que vos envien des del partit o el primer que se vos passe pel cap, tot per intentar bloquejar l’acció de govern sense la visió ni perspectiva de que es puga realitzar cap cosa.
  • 3a i més interessant per a tots, i el que és més important, l’opció més interessant pel poble, que no es altra que recordant que el govern municipal es troba en minoria, us anime a negociar qualsevol cosa positiva pel Campello amb l’equip de govern. Perquè cavallers, la política és això, negociació. Vostès actualment formen part de l’oposició, però si de veritat, volen fer coses o volen que les seues propostes es tradueixquen en fets, necessariament han de posar-se d’acord amb l’equip de govern. Aprofiten eixa majoria amb un poc de trellat, queden dos anys i podem fer moltes coses.

Benjamí Soler i Palomares