COMUNICAT DE DAVID RAMÍREZ NAVARRO

Jo David Ramírez Navarro, per motius personals i de salut, no em trobe amb capacitat per fer front a les àrees municipals que tenia assignades. Així doncs, també, per responsabilitat amb el partit que represente i amb els veïns i veïnes del Campello que dipositaren la seua confiança amb la llista de Compromís per la que vaig ser triat com a regidor, considere que en estos moments difícils, i per raons recalque, estrictament personals i de salut, no seria responsable per la meua part donar continuïtat a la meua trajectòria municipal. Queden així, estes línies com a renúncia a l’acta de regidor de l’ajuntament del Campello.

COMUNICAT DE COMPROMÍS PEL CAMPELLO

L’executiva de Compromís ha valorat la dimissió del regidor d’Infraestructures i militant de Compromís, David Ramírez i manifestem públicament el següent:

1º- Comprenem aquesta dura decisió del company David Ramírez, i valorem com un acte de lleialtat a la ciutadania del Campello, i al seu partit Compromís, la decisió presa en l’àmbit personal i polític.

2º- Sempre és de lamentar la pèrdua d’un actiu important i més quan les circumstàncies fan referència a temes de salut, que desitgem que tinguen una ràpida solució, i puguem gaudir i compartir en l’organització del dinamisme i l’empenta que ha caracteritzat al company David.

3º-Igualment volem manifestar la nostra satisfacció pel treball ben fet que David Ramírez ha portat a terme en el temps que ha estat de regidor, i posar en relleu que és la primera vegada que es planteja un tema molt important en infraestructures, com són les grans deficiències existents en gran part del poble en el tema del clavegueram.

4º- Per últim agraïm al company David Ramírez l’actitud de responsabilitat, i reiterem el desig d’una ràpida recuperació, així com mostrar el nostre suport a ell i a la seua família.