El Col·lectiu de Compromís pel Campello vol felicitar els veïns i veïnes del Campello amb motiu de la jornada electoral del 26J, i també agrair la seua participació en un acte de convicció democràtica en què hem superat el percentatge de participació del conjunt de l’Estat.

Quant als resultats, valorem com a positiu el fet que hem contribuït a mantenir els nou escons aconseguits el 20D per Compromís-Podem, així com a aconseguir el primer senador de la nostra coalició “A La Valenciana” per la província d’Alacant, encara que reconeixem que les nostres expectatives eren majors i no s’han vist complides.

Volem posar de manifest que estem analitzant els possibles errors -que de segur que hem comès- en campanya i abans, com també en el treball que fem dia a dia.

Estem convençuts que Compromís és una força necessària i fonamental per al canvi en les institucions, com així ho han manifestat els milers de votants que situen la coalició en què hem participat com la segona força al Campello i al País Valencià. Per açò, el nostre compromís està en seguir treballant pels drets de la gent, per crear treball i, amb ell, recuperar a les persones per a la vida pública i social.

Amb la victòria del PP, les polítiques anomenades d’austeritat van a seguir, tal com ha promès Rajoy als seus socis europeus i, per tant, degradant la qualitat de vida de la majoria de la població i, especialment, dels pensionistes.

Els ciutadans i ciutadanes del País Valencià anem a seguir sense finançament suficient per als serveis públics, per a les infraestructures i per a impulsar la creació de treball en un nou model econòmic.

Malgrat tot això, des de Compromís seguirem impulsant en totes les Institucions les polítiques i actituds encaminades a combatre l’austeritat que afecta sempre als mateixos i a crear una societat més justa, amb treball i amb futur.

 

Col·lectiu Compromís pel Campello

1 de Juliol de 2016


Compromís pel Campello y las elecciones del 26J

El Colectivo de Compromís pel Campello quiere felicitar a los vecinos y vecinas del Campello con motivo de la jornada electoral del 26J, así como agradecer su participación en un acto de convicción democrática en que hemos superado el porcentaje de participación del conjunto del Estado.

En cuanto a los resultados, valoramos como positivo el hecho que hemos contribuido a mantener los nueve escaños conseguidos el 20D por Compromís-Podemos,  así como a conseguir el primer senador de nuestra coalición “A La Valenciana” por la provincia de Alicante, aunque reconocemos que nuestras expectativas eran mayores y no se han visto cumplidas.

Queremos poner de manifiesto que estamos analizando los posibles errores -que seguro hemos cometido- en campaña y antes, así como en el trabajo que venimos realizando día a día.

Estamos convencidos que Compromís es una fuerza necesaria y fundamental para el cambio en las instituciones, como así lo han manifestado los miles de votantes que sitúan a la coalición en la que hemos participado como la segunda fuerza en El Campello y en el País Valencià. Por eso, nuestro compromiso está en seguir trabajando por los derechos de la gente, por crear trabajo y, con él, recuperar a las personas para la vida pública y social.

Con la victoria del PP, las políticas llamadas de austeridad, van a seguir tal y como ha prometido Rajoy a sus socios europeos y, por tanto, degradando la calidad de vida de la mayoría de la población y, especialmente, de los pensionistas.

Los ciudadanos y ciudadanas del País Valencià vamos a seguir sin financiación suficiente para los servicios públicos, para las infraestructuras y para impulsar la creación de trabajo en un nuevo modelo económico.

A pesar de ello, desde Compromís seguiremos impulsando desde todas las Instituciones las políticas y actitudes encaminadas a combatir la austeridad que afecta siempre a los mismos y a crear una sociedad más justa, con trabajo y con futuro.

Colectivo Compromís pel Campello

1 de Julio de 2016